نمونه فرم و گزارش کاربینی حسابداری

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
توضیحات:
نمونه گزارش کاربینی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در قالب فایل word در 20 صفحه.

گزارش کاربینی رشته حسابداری در شرکت هواپیمایی
قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی

گزارش کاربینی شامل:
• جدول عنوان شغل و مشخصات کاربین
• جدول مشخصات محيط واقعي کار مورد بازدید
• توصيف محیط واقعی کار
• عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
• وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
• سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
• توصيف فرآيند انجام کار
• تشريح جريان فرآيند کار:
• ماشين‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:
• محصولات توليد شده (کالا يا خدمات) و نحوه ارايه خدمات پس از توليد و تحويل:
• نحوه کنترل کيفيت انجام فعاليت‌ها:
• توصيف توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مورد انتظار براي احراز شغل موردنظر
• ويژگي‌هاي جسمانی:
• ويژگي‌هاي مهارتی:
• استعداد های مورد نیاز:
• توصيف شرايط انجام وظايف مربوط به شغل موردنظر
• سختي و پيچيدگي کار:
• نکات مربوط به قوانين و مقررات انجام کار:
• نکات مربوط به ايمني و بهداشت:
• نکات مربوط به فرهنگي و اجتماعي (جاذبه و انگيزه‌هاي شغلي):
• وضعيت درآمدي و مباحث اقتصادي:
• تحقيق، توصيف و مقايسه ويژگي‌هاي شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
• ارايه نظرات و پيشنهادات کاربين در خصوص موقعيت فعلي و آينده شغل موردنظر

بخشی از متن فایل:
1. ماشين‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:
ماشین آلات و ابزاری که در حرفه حسابداری مورد نیاز میباشد ابزاری است که در تمام مکان ها و صنایع تقریبا یکسان می باشد که در ذیل نام برده می شود:
1) رایانه
2) ماشین حساب
3) نرم افزار حسابداری
4) محیط کار آرام
برخی از ماشین آلاتی که در این صنعت به کار می رود عبارتند از:
1) دستگاه برق زمینی(GPU)
2) دستگاه برق هوایی(APU)
3) دستگاه بولت لودر
4) استندهای نگه دارنده موتور هواپیما
5) پله های هواپیما
6) لیفتراک
7) ماشین های کشنده
8) توالت سرویس
9) جاروبرقی صنعتی
10) خودرهای یخچال دار
11) ترولی

3. محصولات توليد شده (کالا يا خدمات) و نحوه ارايه خدمات پس از توليد و تحويل:
خدمات نهایی شرکتهای هواپیمایی جابجایی مسافر در مسیرهای از قبل برنامه ریزی شده می باشد . نحوه ارائه خدمات به مسافر بدین صورت است که مسافر پس تصمیم به سفر و زمانبندی با مراجعه به دفاتر فروش و یا سایت ایرلاین جهت رزرو و خرید بلیط اقدام می نماید . رزرواسیون شرکت نیز بنا به درخواست مسافر مسیرها و زمانهای موجود را بر روی سیستم رزرواسیون چک می نماید و اطلاعات مربوطه را به مسافر ارائه می نماید.
پس از مراحل خرید بلیط پروازی از دفاتر فروش مسافر می بایست حداقل دوساعت زودتر در فرودگاه حضور داشته باشد جهت انجام امورات بازرسی و مراحل سوار شدن به هواپیما و علت حضور زود هنگام در فرودگاه نیز به دلیل این اقدامات می باشد.
اگر پس از خرید بلیط مسافری از مسافرت خود به هر دلیلی صرف نظر نماید این انصراف دارای جرایمی به نرخهای متفاوتی است. نرخ جرایم بسته به زمان انصراف متغیر می باشد اگر بیتر از سه روز مانده به پرواز 5% تا 24 ساعت مانده به پرواز 10% و از 24 ساعت تا بعد از پرواز 50% جریمه تعلق می گیرد.
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 5265 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:1,730 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی را با نرم افزار rar از حالت فشرده خارج نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word